Sunday 23 December 2012

Luahan Hati Dekna :D

Hi assalammualaikum semua. Lama lahaii aku tak update blog ni. Hee kak ira dah balek perlis. sepanjang kak teha balek ipoh, kan dia duduk sorang sorang. So, memang aku je lah teman dia. Seriously aku bagitahu yang aku sangat sayang kan kak ira, kak tia, kak teha. Haha, dah macam rasa diorang akak aku betul betul. Iloveyousis :D memang apa apa citer aku citer kat diorang. haha omel. aku tak dapat bayangkan kalau diorang dah habes diploma nanti. Aku macamne ? Aku baru sem 2, diorg sem 4 dahh -,- sem depan practical. Ini lah yang aku tak suka, bila berjumpa,, pasti akan temui detik perpisahan. I hate it :'( hm, kak ira duduk perlis, kak tia, kak teha duduk perak. Ingat dekat ker. Aku duduk JOHOR. memang tak lah. Paling tak boleh lupa kak teha, kak ira, abg man ajak aku jalan kat teluk batik. hee. Amek gambar. Motif nak pergi sana sebab pergi rumah kak tia. See, aku memang asik dengan diorang bertiga je kann. hee, masa birthdayy kak ira, kan aku call dia nyanyi untuk dia. So sweet seriously :) ewahh. haha. Mintak mintak kak ira segera mendapat jodoh yang terbaik untuk dia, Amin ;D Kalau aku tidur dengan kak teha ni pulak lahai penakut sungguh dia, dia suruh aku teman dia. Kelakar pun ada. Aku rapat dengan kak tia dulu sebenarnya. Dia sangat baik. Suka suap kan aku. Dia kan tak ada adik. so, anggaplah aku ni adik dia :D








No comments:

Post a Comment