Saturday 8 December 2012

Aku rindu family aku :')

Assalammualaikum semua. hi lately ni memang aku mengaku aku memang selalu homesick. ape kena ntah aku ni. Maybe aku tension kott. Hati aku nak balek jee. akak aku nak masuk poli dahh, long, call lahh aku. masa aku nak masuk upsi aku call kau kann. Kau nangis sebab rindu aku kann. Kau sebak sebab aku dah nak pergi jauh. Bila aku dapat cuti puasa kan aku balek. First time jumpa kau apabila lama tak jumpa. Haha. lepas sahur tu banyak aku cerita kann. Kau nak tidur pun tak bolehh. Hahah. Aku paling pantang bila ade mana mana lelaki mainkan perasaan kau. Masa aku sound alip kechik , aku nangis kott. Kau mana tahu long. Aku sendiri rasa sebak Aku dapat rasakan perasaan kau. Aku rindu kan mak, ayah , khaled, syahida, syukri, syakila ! okayy i miss them a lot. a lot okayy !Tadi aku suruh mak call aku. Tak call pun. takpe lahh. Mak tak ada kredit kott. Aku faham. Along, pergi melaka elok elok. belaja elok elok. Nanti aku cuti time birthday aku, kau ade takk ? hope kau boleh balek kayy. hewhew. Aku rindu gilaaa kat mak ! Rindu kat ayah ! Okay keyna rilek rilek jangan nangis. see? bila aku dah nangis aku lega sikett :') Okayy sampai sini je aku nak blogging ;') Take care guyss :')






















I do love you sis :')

*See, aku dengan akak aku mempunyai cerita dan kehidupan kami sendiri. Aku rindu nak tengok muka yang blur long. I do miss ery to ! :') please take care guys. Aku jauh, aku sedih kat sini. Aku tak ada orang yang boleh memahami aku kat sini. Aku nak habes kan diploma ni cepad cepadd :')

No comments:

Post a Comment