Wednesday 26 December 2012

Kenapa class tak cancel ? -,-

Hi assalammualaikum guys, and aku harap sangat korang sehat. ewahh :D hahaha, okay, cuti mid sem nak dekat dah. Seminggu je pun lahai, Hidup segan mati tak mahu ! hahaha, eh eh kau kina. Sedap mulut berbicara. hee. Hm, senior senior semua dah balek ke kampung halaman masing masing -,- Guess sapa je yang ade kat fakulti tu ? Cuma ade batch aku je kayy, batch aku je, Apakah ? alang alang tu batalkan je lah class. Haha, berharap sangat tapi ianya boleh terjadi dalam mimpi aku di siang hari je :D Haha okay shut up.

hm, Tak sabar nak balek JB ! i really miss my family. yes i am :'( hm, by the way birthdayy aku nak dekat, Ewahh :D 31 disember 2012 coming soon :D wee. Nak suruh mak aku beli kek :D hee. mana lah tak jealous     adik beradik aku yang lain :D hahaha, jahad siott ! Aku berharap kali ni birthdayy aku akan seronok. Mana tau dapat smbut dengan .......... ttteettt :D okay. haha, mierul balek Melaka dahh. so memang tak dapat jumpa dia. sadlife. rindu dia siott. Huhu :')

Haa assesment flute nak dekat dahh -,- Ya Allah, aku takut ni. Latih ape pun takk. Kau ni nak jadi apa kina? berubah lahh ! haiyaaa. -,- okay nak bagitau tu je :D haha kbye



* Aku akan senyum selagi bolehh :P *

No comments:

Post a Comment