Saturday 1 September 2012

Kehidupan ku beraya :D

Assalammualaikum, hye korang korang. hee okayy lama gilaa tak update blog. 
ntahh lahh, terasa malas gilaa nokk -,- HAHAHA . ni lahh aku, siket siket pemalas. bukan siket, BANYAK.
SELAMATHARIRAYAAIDILFITRI :)
RAZAK's FAMILY :)

Anak Sedara & Bapak Sedara :)

Grandparents :)

Nasbon's Family :D

Along, Angah , Khaled :)

Cucu Nasbon :)

Puteri Syakila :)


Supertwin :)

Rindu ayowkk :')
Seminggu beraya kat JB, tak rasa puas pun. tak dapat jumpe semua orang. haremm betul. Tak tau agaknye aku rindu gilaa dengan kawan kawan aku. haihh. And aku tak dapat pergi pun mana mana open house member aku buad. damn. huhu :') takpe lah nk buad macamana. Pengorbanan tu penting bile belajar jauh. betul tak ? hee. Balek UPSI, aku paling awal pulak tu. Naseb baik ade leeya nd baby. hee. Duit raya aku pun tak dapat banyak. maklum lahh , aku dahh tua. Ehhh ! tak takkk. muda lagi. haha. Cuma aku kurang beraya. Hari raya pertama, tu memang seronok lahh kan. Jumpe sepupu sepupu aku yang gantang, hee. Ingat senang ker nak jumpe diorang ni ? HAHAHA. Dulu masa kecik kecik memang lah jumpa. hewhew. Amer, Sahir , Acap semua makin handsome termasuk adik aku Khaled :D hee. dahh bolehh buad group KPOP ;) And aku terkejut jugak bile ayah aku nak jugak merayap balek kampung dia. Jarang woii dia nakk . paling tak pun, seminggu aku kat blah mak aku, then baru balek kampung dia. hewhew. Then,malam baru balek, okayy. penatt gilaaa ;) tapi seronok. then, ikot tok aku pulakk pergi raya kat ruma sedara mara dia. Sorang pun aku tak kenal. hehe. Time tu lahh aku kenal budak bernama Junaidi :D hee. *kayy, lupakan pasal dia*. Hari raya keempat sambut birthdayy atok aku yg tersayang yang ke 70. yeahh, Alhamdulillah, atok aku still sehat lagi. aku nampak atok aku sebak. hewhew. masa aku nyanyi lagu Selamat Hari Lahir tu mcm nak nangis. taktau kenapa. cehh. buad doa selamat siket. petang tu masing2 dahh balek rumahh sendiri. Balek pasir gudang tu yang best :D haha. dapat jumpe ayowk, pyna, myza, ain nabihah, boboy, wan teleng, ijat, mierul. hehe. yang paling best part mierul and the geng dtg ruma aku. ahahha, masing masing perangai mcm apa. Rinduu nyee. then, esok nye aku balek Tg Malim dahh. ohh so sad cerita akuuu ;') HAHAHA. taik aa. Balek sini, kepala aku kembali serabut fikir kan drumline, muzikaliti, piano, aural exam, malam mesra. haa, BANYAK woii ! 

No comments:

Post a Comment