Saturday 1 September 2012

Karma ;)

hai hai hai, Selamat pagi, petang, malam semuanyaa laa. hehe. awak awakk sehat takk ? *pasang lagu hindustan* hewhew. Tersangat lahh boring hoi apabila menjelangnya hari sabtu, ahad. ggrrr. Tak ada life tokkk. hm,nak cerite story about one guy ni haa yang bajet player hewhew. *nama dirahsiakan* Ntah lah, mula mula aku okay je lahh dengan dia. Aku rapat dengan dia pun sebab aku nak usha member dia. ehh aku tak malu ? pergi lahh mampus. TAKDA ISTILAH PERIGI MENCARI TIMBA -,- HAHAHA. Last last sangkut dengan dia. macam haramm. hahaha. Kau cakap kau suka aku , tapi ade kau contact aku ? buad aku tertanya tanya macam orang bodohhhh ! haishh. Yang kau contact orang lain, aku ni ? hishh. okayy takpe. sekarang aku dah boleh terima hakikat even aku dulu selalu rindu kat kau. SELALU okayy. Kau dahh boleh main jauh jauhh ! I'm happy without youu ;)




No comments:

Post a Comment