Thursday 21 November 2013

Cinta ? Suka? Sayang ? hmmmm ntah lahh.

Hmm, tak tahu kenapa sedih sangatt. Pada aku mende nihh dah lama aku lupaa. Tiba tiba naik balek. Hmm, sedihh sebab aku bohong diri sendiri. Tapi apa point kalau aku jujur sekali pun. Masing2 dah ade pasangann. Ntahh lah. Kalau lah kau tahu perasaan aku macamne, mesti kau faham. Kadang rase awkward nk tegur kau. Rase yg tak pastii. I'm sorry.

Kadang kadang aku macam nk doakan jeh korang bergaduh, then putus. Jahat kan aku? sebab apa aku macamni? sebab kau. kau yangg buad perasaan aku bercampur baur. Macamne kau boleh nak bangkit kan isu yg dah lama. dah setahun dah punn.

Yee, aku memang jealouss. Ade jugakk rase sikett cemburu bila kau sweet sangatt. Apa motif kau? Hmm , aku mintakk maaf.

Kalau lahh aku boleh mintak kau terus terang, kan baguss. Kenapa kau tanyaa Radhie tu mcmne? pastu kau suruh org lain tanyakan aku demam ker. Erghhh ! why? why you do this to me ?

No comments:

Post a Comment