Sunday 25 August 2013

In love with Muhamad Radhie :* 07 - 08 - 2013

Hi semuaa, lama sudahh aku tak berblog kan. Takde mood lahh, malas. nihh bila ade cerita, baru ade rase nak blogging balek. Yeahhh. Now i'm taken by Muhamad radhie bin Norhisam. And i'm really love him. Dah lama aku tak couple. Seriously dah lama. tetiba datangg dia nihh. hihi. Firstt kawan macam biasa, kejut dia g kelas, even time tuhh dia ade GF . Haha, Lama jugakk kitorang kawan dari sem lepas lagi. Dengan dia, menganjing habess. Dia sebenarnyee BFF mirul. And mirul my BFF. Tak tahu ah nak cakap macamne, sy memang sayang sangatt kat awakk. Sy tak bolehh kalau kita tak cntct even setengah hari. hmmm sy rasa sunyi, rinduuu .
 Nak kata tak ada gaduh tuhh bohong lah kann :') hihi, tapi kebanyakkan gaduh tuhh berpunca dari aku jugak. Aku yang cari pasal. gedikk gilaaa aku kan? hahaha. Tapi seronok bergaduhh sebenarnyaa :p Selama aku touching, aku cari pasal, dia nihh sabar gilaa dengann aku. Dia banyakk mengalahh sebab dia cakap dia sayang sangatt kat aku. aww , aku melting gilaa dengan dia nih sebenarnyee.
Dia terlampau baik untuk aku. sangat ! hmmm, aku tak tau lah macamne kalau aku hilangg dia satu hari nanti. Ye lahh kan, kita tau tau apa yang Allah dah rancang untuk kita semuaa :') Dia kalau call aku mesti first dia cakap "Assalammualaikum Sayanggg " hahaha, mana lah aku tak meltingg :3 Aku sekarang takboleh siket kena tinggal dengan dia, asyik nak rinduu jehh.
Dah declare, kitorang masing2 nak simpan rahsia nihh dari mierul. Aku dengan Radhie memang dah boleh agak dahh if dia dapat tau. Last last aku tak bolehh nakk tahan dahh berahsia. sampai bilaa kan? So aku decide utk bgtau mierul. And Alhamdulillah mierul kay jehh. Just dia fikir macamane aku boleh lekat dgn Radhiee :') Terima kasihh Radhie sebab selalu layan perangai sy even awk punn sakit hati hihi. Aku rasa untungg sangat bila dapat kenal dengan Radhie nihh :* Ya Allah, kalau betul Muhamad Radhie ni adalah untukku, kau panjang kan lahh jodoh kami :') Saya sangatt sayang awak sayangg . Always miss you Heart :')




  • I LOVE YOUU Muhamad Radhie Bin Norhisam :') 

No comments:

Post a Comment