Wednesday 26 December 2012

Tak sabar nak balek Pasir Gudangg :D

Assalammualaikum semuaaaa, pewiiitt :D hee, pehhh tajuk je dah meriah. haha, tak sabar siot nakbalek pasir gudang. Tak tau kenapa. rasa berdebar debar sangat. Semoga Allah selamatkan perjalanan aku sepanjang hari esok. Amin~

hm, si Mierul dengan Radhie tu dah plan apa siaakk agaknyaa. Aku rasa ragu ragu pulakk -,- Hahaha. Jangan2 nak kenakan aku.. kalau nak bagi aku baju JOHO takpe jugakk. Hahah lai lai. Tak syok aa mierul balek awal. hishh, untung lah senin ade kelasss. muehehehe. Aku ni baru nak cuti. Hmm, nak balek kampung jumpe atok, ibu siti, mak sedaraa. haa, semua aku nak jumpaa. Maaf, aku belajar jauh sangattt ! hahaha. Bajett retis dohh aku ni. haha, Aku kena balek selepas birthdayy aku lah kann. hewhew.

Aku berharap sangat dapat tengok kak fiq performm. hmm, cuti seminggu je. Aku ni macam rasa cuti dua bulann. Hahaha and aku nak pergi Season nak dapat kek free ! aummm :D hahaha. padahal assesment aku nak dekat tau, nak enjoy je tauuu aku ni  -,- hmmm lantak laa. haha. puihh.


No comments:

Post a Comment