Thursday 29 November 2012

Aku tak kesunyiann ;')

Assalammualaikum semuaaaa ;D cewahhh. hariini aku nak story everything. Actually aku tak kesepian  pun kayy. its okayy if aku takde lelaki yang nak sayang kat aku. hee :D faham faham lahh eh. mungkin sekarang aku tak rasa sedih mcm sebelum ni kott -,- hee. cuba untuk ceria kan diri aku. aku cuba untuk sembunyikan sakit hati aku. Hahaha, kay. aku tak suka lah pasal lelaki ni aku nak jadi pendiam -,- ergghh. what the hell lah kan. no man, no cry :D hahha. statement aku. Kak Ira cakap dengan aku, jangan lah sedih. kak ira kan ade. hee. sweet takk ? Kak Ira pun sama. dia scandel je ramai. couple tak jugakk. come on kak ira ! hahaha. sekarang aku cerita semua kat kak ira, kak teha, kak tia. hee. kakak kakak senior aku yang gilaa gilaa. dari sem lepas memang aku cerita kat diorang. menangis pun ade diorang. :') hee. tak pe lahh wehh. Mungkin ni hukuman jugakk untuk aku kann. Aku redha kott. tapi tak tau lahh. Sakit hati tu ade lah sikett sikett. rinduu tu maybe dah takde lahh kan. hewhew. kau bolehh kina ! relax kayy.








No comments:

Post a Comment