Tuesday 2 October 2012

Persekitaran aku yang aku takut --'

hi guys, jumpe lagi kan kita. hee. Kali ni nak story pasal persekitaran aku yang aku paling takut. Bukan apa, karma itu wujud. Bila kita mengata atau mengumpat orang tu mesti satu hari nanti kita akan kena balek. Aku dah ade pengalaman, so better korang percaya cakap aku. Aku cuba untuk menjauh kan diri dari bercakap buruk pasal orang. Aku cuba okayy. Kita ni manusia yang tak pernah lari dari buat kesilapan kan. Aku pun banyak buat silap sampai orang tak suka dengan perangai aku. Tapi, aku dah cuba berubah. Masa aku buat salah tu, memang takde sapa nak kawan dengan aku wehh, rasa masa tu sakit sangat . ALLAH jee yang tahu. Kenapa ntah perangai aku macam ni ? aku pun tak tahu. Aku rasa malu kadang kadang sebab aku ni bukannya bagus sangat --' Ada jugak kadang kadang aku terpaksa cari topik untuk berbual dengan diorang demi menjernihkan keadaan. okay ALHAMDULILLAH , berhasil. Then, sekarang lain citer. aku malas nak burukkan orang. aku takut nanti aku yang kena lagi dan lagi. Aku takde sapa sapa lagi kat sini. Kalau aku tak suka orang pun, aku diam kan je. mungkin sebelum ni aku ade BERCERITA jugak kat orang lain yg aku tak suka dia ni, tak suka budak tu. Tu yang aku kena balasan. Orang sekarang lebih cenderung akan mengata kita dibelakang. Tapi sekarang ni pun aku rasa macam tak sedap hati and i dont know why. Aku rasa macam nak berlaku lagi mende alah ni. YA ALLAH, jauhkan lah aku dari segala musibah ini :'(
Kau berikan aku kehidupan yang diberkati ;')







No comments:

Post a Comment