Friday 19 October 2012

Cuti Sem ;)

Hi guys, hi semua. Assalammualaikum ;) sehat tak? weee. okay nak citer cuti sem dah pun bermula. sebulan je cuti. Mula mula tak sabar nak balek Pasir Gudang. Last last mak aihh, duduk ruma tersangatlah boring nokk ! First week smpai, tengok movie 'NGORAT'. Aaron Aaziz berlakon. HAHA. boleh tahan lawak lah jugak cerita dia. cewahh ! Sebelum tu, pergi HP semata mata nak beli cover balckberry erry. okayy wa TEAM BENCI BLACKBERRY dohh ! HAHA. Lepas tu ade konsert ghazal JOHOR. not bad lahh. tetiba terpaksa layan konsert macamtu. Macam tak percaya. duduk dengan orang2 veteran. HAHA. Dari hari pertama aku balek, memang aku lah kan yang kena jadi orang gaji. Aku lah yang masak, Aku lah yang basuh baju dan sebagainya. hehe :D aku ni pemalas siket orgnye :3

No comments:

Post a Comment