Sunday 30 September 2012

Exam nak dekat :')

Assalammualaikum semuaa :D wee, sehat tak ? aku sehat je kott. tapi, nak berblogging tu memang malas lahh kan. HAHA, okay, nak bagitahu yang exam nak dekat. perasaan aku sekarang bercampur baur . haha. tak sabar, takut, nervous. haa, macam macam lahh . hebat tak ? muehehe :D subject semua tak macam susah pulak kan . korang korang. tolong doakan aku :)hewhew. and aku tak sabar nak balek Pasir Gudang, JB. wazzup wazzup. and nnt sebulan aku tak jumpe budak2 music UPSI.takpe, asalkan aku dapat jumpe family aku. percaya tak, yang aku rindu kat mak ayah aku. yelahh, aku jauh kott. muehehe :D nanti dah jumpe, nak gadoh pulak. haa, tu lah perangai aku yang buruk. *peace* tapi, lepas exam ade band camp. okay, tetiba rasa takott.i dont know why ! huhuhu. someone help me !

No comments:

Post a Comment