Saturday 14 July 2012

rindu mak :')

Roshayati Nasbon :)
assalammualaikum, selamat tengahari guys :D kayy belum lunch lagi ni, mandi pun belum. terbaik :D HAHAHA. kay nk cerita, aku tengah boring dari pagi tadi sampai sekarang, then tetibe jumpe satu blogspot kawan ni. memang best lah. dia pn baik dengan semua orang :) dekat blog dia ade post pasal kisah ibu yg sgt sedih. oleh kerana nk dpt feel baca pos tu, aku pn terus on youtube then bukak lagu untukmu ibu :') apalagi, dengan background lagu mcmtu sambil baca post tu memang lahh sedih. pastu teringat kat mak yang jauh dimata. huwaaa :'( mak kite baik tau. bila dekat, asik nk gadohh jee, bile jaoh mula nk rindu. gedik kann aku ? haihh. teringat pulak aku pernah mimpi mak aku dah meninggal, aku bangun jee air mata laju jee turun. masa tu mak aku ade kt depan, nk pelok mak aku tp aku ni segan. aku bukan jenis macamtu --' tp, aku tetap sayangkan mak aku kay. mak aku memang terbaik :D ilove youu mum ! <3

No comments:

Post a Comment