Saturday, 14 July 2012

senyum :)

 aleeya :D

 double loosers :D

 adiba :D

 aween :D

 mcm stacy kan kak vivian ni :D

azmier lembah bidong wee :D

fakhrool aswara :D

ehem ehemm :)

kawan baru :)

eye on TIGER :)


abg husnil slack aa :)


jasni poyo :D

haa, sempat lagi nk pose :D

minum air kotak jee :)

1st time minum milo cincau:D

teman iera buad rambut *boring*

lol :D


sayang dia :D


lame nye tak blogging. huhuhu. kayy nk bagitau yang aku dh pn sambung belaja kat UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS :D jgn tanye kos ape, sbb mungkin korang semua takkan percaya. kat sekolaa dulu amik LUKISAN KEJURUTERAAN, pastu dekat U dpt lain pulakk. hahaha. lai laii :) masa nk gerak tu, along kt PLKN, dia nangis sbb aku nk pergi jaoh dahh. selama ni aku tak pernah berpisah pn dengan dia. hewhew :3 harini 14hb julai dia habes latihan khidmat negara. hihi.

No comments:

Post a Comment