Saturday, 17 December 2011

PERCUTIAN YANG .....

haha. title yg tidak habes. hihi. yelahh, mane tak nye. sepanjang cuti ni takde ape nk buad kat ruma. makan, tido jee lahh. boleh gemok aku mcm ni. haishh. haha. sometimes tuu tak boring lahh sbb kawan ajak lepak. tu pn lepak dpn ruma jee lahh. kalau lepak depan ruma dgn kawan, lepak dgn jiran. jiran semua kecik kecik pulak tuu. alahaii. yg sebaye pn tak ramai. adehh. ade stu malam tu lepak lahh kan sorang sorang depan ruma sbb dduk dalam ruma sgt merimaskan. hee. then, budak budak ni dtgg one by one join aku lepak. haa last last. mmg ramai gilaa. dahh ketawa ketawa bercerita ttibe ternmpak seorang budak memegang belon berisi air. ape lagi. adik aku pn amek baling kat kumpulan budak kecik bawah pokok tuu. ahahaha. amek kau. last last create dua group main baling baling balon. berlari lari. mmg penat gilaa. aku ni yg dahh besar boleh pulak melayan kerenah diorang. tp, mmg best gilaa lahh. hahah : )

No comments:

Post a Comment